Sunday, November 7, 2010

"DIA"


Sebaik sahaja aku membuka FB aku,
aku ternampak wajah DIA di dalam skrin.
DIA tukar nama???
Wahh...menarik..

KENAPA??
dengan aku ni.
Aku pusing sekali,namun aku sukakan perasaan ini.
Setiap kali aku teringatkan DIA,setiap itu aku akan tersenyum.
Kadang kala aku kelihatan seprti orang gila.
haha...

Hebat betul perasaan ini.
Sekilas aku memikirkan,pantaskah aku untuk mendekati DIA?
Layakkah aku?
Mampukah aku?

Persoalan ini aku sahaja aku bermain-main di fikiran aku.
ADOI...

Awak-awak!
awak nak tak kawan dengan saya tak?
saya teringin sangat nak berkawan dengan awak!
awak betul-betul hebat.
pintu hati saya selalu sahaja terbuka dengan sendirinya apabila melihat awak.
pabila teringat kan awak DUPDAP-DUPDAP sahaja jantung ini.
apakan lagi melihat awak, seperti sahaja mahu REBAH.

Adakah ini dipanggil gila bayang,syok sendiri atau perasan???
argh...

Walhal aku tidak pernah bercakap dengan DIA secara berhadapan.
FB dengan BLOG adalah.
Kenapa aku begitu gugup.

Sudah hampir 9 hari aku tidak ketemu dengan DIA.
Andai hari esok aku ketemu dengannya,
Macam mana aku hendak bercakap dengan DIA,
teserempak pun aku sudah DUPDAP.
huishhhhhh....

Ini azam aku.
Aku akan buat yang terbaik untuk mengenali DIA dengan lebih dekat.

p/s=kau boleh lakukan MUZ.....

No comments:

Post a Comment