Wednesday, July 20, 2011

Down Payment-pendahuluanKu

   Setelah sekian lama aku menyepi dalam keriuhan,kini aku bangun dengan bertongkatkan semangat lama yang diberi nafas baru.Sangat sukar untuk aku hendak memulakan tulisan ini,sebelum terlupa aku ingin mengucapkan berjuta-juta terima kasih kepada pengikut-pengikut(bajet) aku yang tidak pernah bosan untuk mengikuti perkembangan tulisan aku dan memberikan komen-komen yang memberangsangkan.
  
   Aku amat bersyukur kehadarat Ilahi atas kurniaanNya,memberikan aku,kau kita semua sebuah PERASAAN.Perasaan ini amatlah unik dan jika diberi pengisian yang benar akan membuatkan kita menghargai setiap detik yang ada dengan kita dengan mengaplikasikan dengan pelbagai cara seperti lukisan,tulisan,nyayian dan pelbagai cara lagi.Salah satu cara yang aku gunakan ialah dengan tulisan.


p/s-rasa ini cukup indah (mood-belaian jiwa)



   

   

No comments:

Post a Comment