Tuesday, October 26, 2010

‎"aku masih seriau dengan kejadian yang lalu"

 laut owh laut,pantai owh pantai,ombak owh ombak...
sungguh aku tidak menyagka,ak seperti putus harapan dikala hati bedebar-debar disaat air yg masin laut yang masin memasuki setiap rongga di tubuhku.. detik itu aku hanya mengucap nama MAHA PENCIPTA dengan penuh rasa GERUN..

‎"aku masih seriau dengan kejadian kelmarin"....
laut owh laut,pantai owh pantai,ombak owh ombak...
sungguh aku tidak menyagka,ak seperti putus harapan dikala hati bedebar-debar
disaat air yg masin laut yang masin memasuki setiap rongga di tubuhku..
detik itu aku hanya mengucap nama MAHA PENCIPTA dengan penuh rasa GERUN..
samping tangan ku melambai-lambai meminta tolong kepada sahabat-sahabatku yang jauh nun dipantai..tidak dapat digambarkan keadaan aku ketika itu..aku melihat sahabat karibku MUSHERI SYAFIQ seperti tidak lagi bermaya melawan pukulan ombak yang begitu kuat..mungkin ajal kami belum tiba..ombak menjadi reda seketika..aku dan sahabatku terus berenang memanjat batu di pesisiran..
lemas owh lemas...

No comments:

Post a Comment