Sunday, January 30, 2011

Meh cerita pasal KALAU!!!!

Kalau aku dapat bola ,
Akan aku terajang sampai masa habis...
Kalau aku dapat mic,
Akan aku nyanyi sampai suara hilang...
Kalau aku dapat lepak,
Sampai kedai tutup baru aku balik...
Kalau aku dapat sosial,
Selagi tak pengsan selagi tu tak lega...
Kalau aku dapat ride,
Aku akan landkan footjam tellwhip aku...(betul ke aku eja ni)...
Kalau aku dapat shooping,
Akan aku beli itu jersi...

Berikutan adalah cerita pasal KALAU,
KALAU cerita pasal KALAU,
babi pon boleh terbang!!!!hahahahahahaha.....

Semua pekara di atas memang jadi kalau aku pulang ke SELAYANG esok hari...
Disamping mamber-mamber aku yang FANTASTIC,
iaitu Lam,Aasim,Zul dan mamber-mamber yang aku sayangi...

It's All About Wasting My Fucking Time Asshole!!!Hell Yeah!!!hahahahaha....







No comments:

Post a Comment