Tuesday, April 12, 2011

Seperti Sahaja Kepala Kau Di Kaki Aku

Pertama sekali aku ingin menyebut satu benda yang amat aku gemar iaitu WUHAI.Hampir setahun setengah aku tidak menulis(ketara membohong).Tangan aku seperti keras untuk beraksi mencapai sebuah tulisan.Idea aku meleleh-leleh bagaikan air hujan yang ditadah di dalam baldi.Namun...

Semenjak beberapa minggu ini aku langsung tidak mengerti mengapakah dengan diri aku.Aku merasakan teramatlah rugi kerana tidak mencatat detik-detik yang aku lalui berapa minggu ini.Teramatlah rugi.Banyak detik-detik indah yang aku lalui,terlalu banyak.

Adakah tulisan akan mejelma dikala aku kesunyian??
Aku mengharapkan jawabannya tidak.

Kepala aku tak berapa nak stabil ketika ini,mungkin penat kerna bermain futsal dan merembiskan air liur sambil ketawa diserikan dengan muka yang sangat GORILLA disajikan oleh aku serta Aasim.Sumpah ketawa paling lama abad ni.

Seperti Sahaja Kepala Kau Di Kaki Aku.Berakaitan dengan tajuk aku kali ini tidak ada kaitan walau sedikit.Aku akan menulis dalam entry yang seterusnya.Sumpah aku akan menulis dengan sepenuh hati aku.

Akhir kata,maafkan aku BLOG.Aku bukan tidak mahu menjamah kau,namun aku ada konflik jiwa yang amat tinggi sekarang.Namun kau jangan risau,selepas  ini kau tidak aku lepaskan.Percaya aku wahai ruanganKU.

p/s-kebangsatan aku akan aku jelmakan dalam bahasa tangan serta kaki.WAIT N FUCKING SEE.(garang  

      kan)

No comments:

Post a Comment