Wednesday, January 26, 2011

P O Y O R O N D O

 menyuarakan apa yang berlegar-legar dalam kepala otak aku!!

*aku inginkan jersi malaysia(away),joma sala,phonLG,Ray Ban,bayar hutang mamber,jumpa sana jumpa sini,upgrade notebook aku,sehelai t-shirt Lady Gaga,MOS and have a fucking awsome in sex...

*kalau aku dapat buat semua ni mulai sekarang sampai 13.2.2011,aku boleh anggap ini anugerah terhebat untuk diri aku....protttt

*pasal FINAL EXAM,tak cool langsung sebab aku JAM gila..

*short novel,idea sudah tumbuh dengan segar cuma aku ada masalah dengan masa hendak menulis,dekat sini kurang privacy,damn it...

*nak pijak budak-budak kolej mahupun bukan yang usha langsi aku,aku tak adalah kuat mana.Tapi kalau nak cuba dialu-alukan.Selamber je aku HADAP...

*pelik dan hairan,kenapa orang-orang yang aku rapat dahulu seperti sahaja lari diri,malah buat-buat tak nampak bila aku lalu tepi diaorang atau depan?Apa salah aku?Aku langsung tak rasa yang aku bersalah.Lantak P korang la...

*aku da jarang ride,sebab HUJAN...

*suka atau tak suka,aku tetap aku.Jangan harap nak ubah aku,aku MuzaffarAbbas.....

*sudah mula berminat dengan DIMITAR BERBATOV,dulu aku benci gila cara dia,sekarang fucking awsome.Saya suka ketamakannya di depan gawang gol.

*Luis Nani,ubah sikap..

*Datin itu???haaaa....

*Cinta,aku ikut rentak dan permainan..Ada adalah..huh...

*membina sebuah empayar yang RARE.Tidak mustahil..

*cuba mencapai azam 2011,VESPA2011

*aku dah ngantok dan nak tido..Selamat Kalian..krohhhhhhh....

opssss.....tak suka ke?Tak peduli kot..

b y e - b y e ......

No comments:

Post a Comment